Teherautó flottatanácsok

Show Your Truck - Terepmenő nehézlegény: Fort-Bau Zrt.

Az idei esztendőben is folytatjuk különleges teherautókat bemutató „Show your truck” rovatunkat, ahol most tényleg egy igazi terepmenő, nehézlegény került terítékre. Aktuális főszereplőnk a Fort-Bau Zrt. Iveco dömpere, amely a különleges hajtásláncnak és terhelhetőségnek köszönhetően minden terepen otthon érzi magát akár 16 tonnányi rakomány fuvarozása közben is. A rendkívüli strapabírás, a nagy teljesítmény és megbízhatóság ezen jellemzőit remekül fejezi ki az Iveco gyár T-Way modellcsaládhoz kapcsolt szlogenje is: Ne kíméld!

20 éve az út-, és építőiparban 

A Fort-Bau Zrt. már több, mint 20 éve meghatározó szereplő a hazai építőipari piacon. 2002-es megalakulásától kezdve a cég folyamatosan bizonyítja, hogy a megrendelők legnagyobb megelégedése mellett a fokozódó piaci versenyben folyamatos fejlődéssel képes pozícióját erősíteni. Az egyre növekvő megrendelői igények teljes körű kielégítése érdekében folyamatos fejlesztéseket hajtanak végre és ennek köszönhetően került képbe ez az Iveco T-Way teherautó is. A katalógus szerinti „építőipari billenőt” ugyanis nemcsak saját célra használják, hanem Salgótarjánban és környékén ügyfelek számára is elérhető bérmunkában, de csak a saját sofőrjükkel. Ahogy a cég használatában lévő többi járművet, úgy ezt is az MHC Mobility kezeli flottateherautóként, így az Iveco T-Way ebben a konfigurációban is maradéktalanul teljesíthet minden fuvarfeladatot. Alváza és főegységei immár legendásan robusztus konstrukciójával extrém terepes fuvarfeladatokra született, jelen esetben 32 tonna megengedett legnagyobb össztömeggel. Ebből a teherautó saját tömege 15255 kg, így bő 16 tonnával terhelhető a 18 köbméteres hátrafelé billenő, félköríves Cantoni felépítmény. 

A Fort-Bau igényeire szabva

A T-Way elérhető összkerék hajtású (AWD) és részleges kerékhajtású (PWD) kivitelek teljes választékával. A próbált teherautó 8x4x4 hajtáslánc képlete alapján a két hátsó tengely dupla kerekei (összesen 8) hajtottak. Az első két kormányzott tengely kerekeire egyszerűbb mintás, a hajtott hátsó tengelyekre pedig durvább terepmintás abroncsok kerültek. A motor ereje 16-fokozatú, automatizált Hi-Tronix sebességváltón keresztül jut el a hajtott kerekekhez és olyan funkciók segítik a gondmentes közlekedést, mint például a hintáztató üzemmód (Rocking Mode), a terepező üzemmód (Off-road Mode), a kúszó üzemmód (Creeping Mode). Emellett összesen négy hátrameneti fokozat is rendelkezésre áll, hogy a jármű a legnehezebb terepszakaszokkal is könnyedén megbirkózhasson. Mindezeknek köszönhetően az elmúlt féléves használat során egyszer sem volt olyan helyzet, amiből ne került volna ki győztesen az Iveco.


Minőségi munkahely

Az alacsony fülkemagasság (AD) ellenére a vezetőnek komfortos ülőhely jut a kabinban, a kényelmet a biztonsági övet is magában rejtő kagylósított vezetőülés fokozza. A funkcionalitásra összpontosító vezetőfülke olyan megoldásokkal könnyíti a járművezető napi munkáját, amelyek többek között javítják a kilátást és védenek a szennyeződésektől is. Természetesen azért egy ilyen billencs vezetése fokozott figyelmet kíván, de mai kor követelményeivel felszerelve szinte már gyerekjáték vele a közlekedés.

Egyedi igényre, egyedi haszongépjárművek | MHC Mobility

Szeretne autót bérelni?

Hívjon minket
+3696519995

Lépjen kapcsolatba velünk

Partnerek

Speedzone.hu TrendFM Gazdasági Rádió Portfolio.hu

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre.
Értesüljön a legfrissebb információkról és a különleges ajánlatokról.

Honlapunk cookie-kat használ az Ön számára elérhető szolgáltatások és beállítások biztosításához, valamint honlapunk látogatottságának figyelemmel kíséréséhez. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. A cookie-k kezeléséről IDE kattintva tájékozódhat. Több információ. OK