GYIK
Cserélhetek-e autót, ha van aláírt bérleti szerződésem?
Ilyen helyzetben közösen keressük a megoldást. Rövid távú bérlés esetén a rendelkezésünkre álló járművek szerint tudjuk cserélni a már szerződöttet, hosszú távú szerződés esetén ez korai felmondásnak minősül és új szerződéskötéssel jár.(kiegészítendő)
Csak a honlapon lá
Milyen iratokra lesz szükségem a tartós bérleti szerződés megkötéséhez?
Szükségünk lesz cége eredménykimutatására és egy cégkivonatra. Minden járműre keretmegállapodást (Általános szerződési Feltételek) és külön bérleti szerződést íunk alá.
Csak a honlapon látható gépkocsik bérelhetők?
Kérdezze meg az MHC Mobility képviseletén, elérhető-e az Önt érdeklő gépjármű.
Bérlés előtt megnézhető-e a gépkocsi?
Igen. A részletekről, kérjük, egyeztessen az MHC Mobility képviseletével.
Hol kerül sor a gépkocsi átvételére?
A gépjármű átvétele alapesetben az MHC Mobility telephelyén kerül sor, kivéve, ha erről a felek másként rendelkeztek.
Mi történik, ha túllépem a kilométerlimitet?
A kereten felüli kilométereket kiszámlázzuk az Ügyfélnek.
A havi bérleti díj tartalmazza-e a műszaki vizsgák és a kopóalkatrészek javítását is?
Igen.
Mi tartalmaz a szervizszolgáltatás?
Az időszakos műszaki vizsgákat, az aktuális javításokat, a gumiabroncsok cseréjét és tárolását.
Megnövelhetem-e a kilométerkeretet a szerződés tartama alatt?
Vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal (+36-23/332-070; h.-p. 8:00-17:00)
Mit tegyek, ha elvesztettem az gépjármű kulcsait?
Vegye fel a kapcsolatot az MHC MOBILITY vagy MHC MOBILITY Truck operatív kezelőjével (+36-23/332-070)