A Ford bemutatta a népszerű Nugget lakóautó vadonatúj változatát, amelyben a tervezők felhasználták a legmodernebb jármű- és beltéri innovációkat, hogy még élvezetesebbé varázsolják a hosszú utazásokat. Most először rendelhetünk a modellhez alacsony széndioxid-kibocsátású, elektrifikált hajtásláncokat, köztük egy új, rugalmasan működő plug-in hibrid (PHEV) változatot.
Az újdonságot a piacvezető lakóautó-építő cég, a Westfalia mérnökeivel együttműködve fejlesztette ki a Ford, átvéve a korábbi modellekben már nagy sikert aratott ‘többzónás’ lakótér-kialakítást, amely markánsan megkülönbözteti a Nuggetet a vetélytársaktól.
A Ford rengeteg megoldást implementált az új Tourneo Custom utasterének fényűző dizájnjából, és mindezt kimagasló minőségű kézműves kidolgozással és prémium anyagokkal egészítette ki, nagy mértékben fokozva a kabin komfortját. Sok vevő számára kulcsfontosságú szempont, hogy az autóban kifejezetten szabadon lehet mozogni. Az új műszerfal-kialakításnak és a sík padlónak köszönhetően könnyű átülni az egyik első ülésről a másikra, és könnyebb lett az átjutás elölről a lakótérbe; a műszerfal többek közt azért is lehetett praktikusabb formájú, mert az utasoldali légzsákot egy innovatív megoldással a tetőbe építették.
Az alacsonyabb padló és a beépített oldalsó fellépők miatt könnyebb pakolni, illetve ki- és beszállni, és ugyanezt könnyíti meg az oldalsó tolóajtók és a csomagtérajtó kategóriaelső mérete is.
A Nugget kínálatában most jelenik meg először a Ford Kuga Plug-In Hybridből már jól ismert PHEV hajtás. A lakóbuszban egy 2,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotor, egy 11,8 kWh teljesítményű akkumulátor, valamint egy elektromotor működik, és a tisztán elektromos hajtásra is alkalmas hajtáslánc kombinált teljesítménye 232 lóerő.
Ezzel a kombinációval, nyugodtan neki indulhatunk bármely szerpentinnek vagy erdei útnak anélkül, hogy kompromisszumokat kelljen kötnünk.