A nagy múltú olasz márkát az anyavállalat, a Stellantis alakítja át EV-gyártóvá. Az első akkumulátoros modellre még néhány évet várnunk kell, de legelső elektromos koncepciójuk, a Pu+Ra HPE mindenképpen megérdemli a figyelmet.
A koncepció nevének első része a márka új dizájnnyelvére utal, és ha ez az, amire számíthatunk, akkor jó, ha visszatér a Lancia. A sportos kétajtósnak van néhány közös eleme a gyár leghíresebb autójával, a Stratos-szal, többek között az ék alak és a kerek hátsó lámpák, a többi azonban teljesen új. Soha nem láttunk még ilyen sima, áramvonalas formát tőlük, és az új Y alakú fényszórósor, a márka klasszikus hűtőrácsának újraértelmezése az autó orrán lenyűgöző. A koncepció kívülről is jól néz ki, de belülről még ennél is megragadóbb. Az utastér, amelyet a Cassinával együttműködve terveztek, az olasz bútordizájn által inspirált megjelenést kapott. A tágas térben egyetlen üvegből készült műszerfal, elöl két szabadon álló, karosszék-ihlette ülés, hátul pedig egy pár kerek asztal van azon a helyen, ahol normális esetben a középkonzol lenne. A Lancia ugyan nem árulta el teljesítmény adatokat, de annyit lehet tudni, hogy a kupé 700 km-et képes lesz megtenni egyetlen töltéssel.