Június 4-én az MHC Mobility rendezte a Mobilitás Élménynapot , amely immár hagyománnyá vált éves ügyfélrendezvényként szolgál. A fóti United Illusions filmstúdió különleges atmoszférája, a filmes tematika és a mobilitás világának izgalmai tökéletes teremtett inspiráló és élményekben gazdag napot résztvevők számára.
Az eseményen több mint 200 vendég vett részt, akik az egész napos program során tartalmas szakmai előadásokat hallgathattak meg. Az előadások változatos témákat boncolgattak.
Az első beszélgetésben szó esett a kínai autóipar előretöréséről , Várkonyi Gábor és Bazsó Gábor Karotta felmérték, milyen pozíciókat lehet foglalni el a jövőben Európában a kínaiak.
A második nagy téma a hazai elektromos töltőhálózatok fejlesztése volt: vendégünk volt több cég is az iparág legnevesebb hazai képviselői. Kis Balázs az Ionity-től, Boros Péter az E-on-tól, Györei Gergő a MOL Plugee-tól, Hegedűs Ádám a TEA.-tól és Tóth Gábor a PARKL-től számoltak be jövőbeli terveikről.
A délután folyamán a Datahouse adatai elemezték a szakértők, Banovic Aleksandra (MHC Mobility), Várkonyi Gábor autóipari szakértő, Gergyely András (Portfolio.hu) és Róbert Gábor (Datahouse) a hazai autók forgalomba helyezésének alakulását egy izgalmas eszmecsere keretein belül.
A The Zone színpadi beszélgetésén a márkák szerepét, a márkák erejét tekintette át Vályi István és Göbölyös Zsolt a mai átrendeződő autópiacon.
A rendezvényen egyedülálló módon jelen volt a magyar autós média három nagyágyúja: Bazsó Gábor Karotta, a Totalcar-tól egész nap a rendezvényünk moderátorként szerepel, Várkonyi Gábor autóipari szakértő két színpadi beszélgetésben is részt vett és Vályi István a The Zone-tól a nap utolsó színpadi beszélgetésén tűnt fel.
Az előadásokkal több párhuzamosan 70-nél is kipróbálható, hogy ki a vendégek – a kínálatban a legújabb elektromos, hibrid és hagyományos hajtású modellek egyaránt helyet kaptak. A változatos céges járműpaletta lehetőségek adott arra, hogy mindenki megtalálja a számára érdekes autót – legyen szó flottakezelésről vagy jövőbeli mobilitási döntésekről.
Az élménynap egyik leglátványosabb eleme a stúdió különleges technológiájának bemutatása volt: a vendégek testközelből ismerhetik meg azt az egyedi LED-falat , amelyet filmforgatások során háttérként használnak. A technológiai működési lenyűgözte a látogatókat – különösen, hogy ez az élmény közben ritkán adatik meg egy átlagos rendezvényen.
A nap folyamán interkvízjáték is színesítette a programot, amely nemcsak izgalmas vetélkedést jelentett, hanem értékes nyereményeket is: szerencsés résztvevők exkluzív tesztvezetésekkel és ajándékcsomagokkal térhettek haza.
Az egész napos rendezvény kiváló hangulatban zajlott , és méltón képviselte az MHC Mobility elkötelezettségét a mobilitás jövője, az élményalapú ügyfélkapcsolatok és az innováció iránt. A vendégek visszajelzései megerősítettek bennünket abban, hogy az ilyen pozitív események nemcsak bemutatják a legújabb megoldásokat, hanem közösséget is építenek.
Köszönjük minden partnerünknek és vendégünknek, hogy velünk tartottak – jövőre újabb élményekkel várjuk Önöket!