A Volkswagen haszonjármű részlege bemutatta a hetedik generációs Transportert, amelyet ez alkalommal a Forddal közös koprodukcióban készítettek el. Ugyan nem saját produktum, de ennek ellenére az újdonság folytatja azt az örökséget, amely a Transportert kezdetektől fogva, mindegyik generációján át jellemzi, továbbra is egy robusztus, praktikus jármű, és mindezt igazán tetszetős formában éri el, talán ezért is vált ikonikussá.
Markáns megjelenése a jellegzetes rövid orr-résszel azonnal megragadja a tekintetet, míg a modern LED-Mátrix fényszórók igény szerint kiváló láthatóságot nyújtanak akár az utakon, akár az építkezési területeken. Az új Transporter még nagyobb rakteret és hasznos felületet biztosít, hiszen például az alapváltozat 61 mm-rel hosszabb hátsó részt kapott. Ha ez nem lenne elég, a hosszú tengelytávú kivitelben most először akár 3 m-nél hosszabb rakodótér is elérhető, emellett jelentősen szélesebbé is vált a modell, immár 148 mm a távolság a kerékdobok között.
A Transporterben a járművezető munkahelye pilótafülke, iroda és pihenőszoba egyben. Az innovatív digitális műszerfalnak köszönhetően mindent szem előtt tarthat, míg a modern asszisztensrendszerek megkönnyítik munkanapjait. Ergonomikus ülések, új, haszonjárművekre jellemző innovációk, mint az opcionális 230 V-os Powerhub a külső fogyasztóknak, valamint a VW Connect1 mobil online szolgáltatásai biztosítják a nyugodt megérkezést. Ezek mellett számos tárolórekesz és csatlakozó gondoskodik a rendezettségről, az okostelefonoktól kezdve az uzsonnás dobozig.
Villanyflottában gondolkodik? Van egy jó megoldásunk! | MHC Mobility